بیش از سه هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان همدان پذیرش شدند

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از پذیرش ۳۸۲۰ مسافر در قالب ۸۱۲ خانوار در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان از اولین روز فعالیت ستاد‌های اسکان فرهنگیان در استان ۲۸ اسفند تا امروز خبر داد.

رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۱۵ پایگاه در تعداد ۱۲۵ آموزشگاه و در ۱۲۰۶ اتاق (کلاس) پذیرش خواهند شد، که شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق الف، ۳۴ اتاق ب و ۹ مکان از قبیل نمازخانه‌ها و اردوگاه‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات سفر تابستانی آموزش و پرورش استان، افزود: اجرای طرح ستاد اسکان موقت فرهنگیان تا دوازدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

شیدایی ادامه داد: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مسئله معطل و سردرگم نشوند.

شیدایی یادآور شد: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی نداریم، چرا که اعتقاد داریم این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

وی با اشاره به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ از دست اندرکاران ستاد اسکان فرهنگیان در سطح استان همدان خواست تمهیدات لازم برای استقبال از این ماه پر خیر برکت و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شئونات این ماه اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.