اولین سفر هیئت نظامی ناتو به اوکراین

مقام ارشد پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در سفر امروز پنج‌شنبه خود به کی‌یف پایتخت اوکراین با مقامات نظامی سیاسی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

 راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو، روز پنجشنبه در جریان بازدید از کی‌یف پایتخت اوکراین گفت که متحدان اوکراین نباید نسبت به توانایی این کشور در عقب راندن نیرو‌های روسی بسیار بدبین باشند و خواستار تحویل سریع بسته‌های کمکی به این کشور شد.

بائر در اولین سفر رسمی یک هیئت نظامی ناتو به کی‌یف گفت: «اوکراین با کمبود مهمات و نیروی انسانی در جبهه شرقی روبروست و نیرو‌های روسی همچنان در حال پیشروی هستند.»

وی افزود: «در شرایط کنونی اوکراین به حمایت بیشتری نیاز دارد. زمان در اوکراین با روز، هفته یا ماه اندازه‌گیری نمی‌شود بلکه با زندگی انسان‌ها اندازه‌گیری می‌شود. در کشور‌های متحد یک هفته یک هفته است ولی در اوکراین در طول همین هفته صد‌ها نفر جان خود را از دست می‌دهند.»

بائر در سفرش به کی‌یف با الکساندر سیرسکی، فرمانده ارتش و دیمیترو کوله‌با وزیر خارجه اوکراین دیدار و گفتگو کرد. سیرسکی با انتشار پیامی در فیس‌بوک نوشت که محور گفت وگویش با بائر در مورد تجهیزات، مهمات و دفاع هوایی بوده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: اوکراین ، ناتو ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
۳۰۰ میلیارد دلار اموال روسیه در اروپا را به نفع اوکراین مصادره و سریعا در اختیار اوکراین قرار دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
۳۰۰ میلیارد دلار اموال روسیه در اروپا را به نفع اوکراین مصادره و سریعا در اختیار اوکراین قرار دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
وقتی تصمیم گیرنده کشوری مثل اوکراین دلقک دست نشانده استندآپ کمدی مثل زلنسکی باشد باید هم روزگارشان تیره تار باشد پیروی از غرب ویرانگر و ناتوی خانمان برانداز عاقبتی مثل اوکراین و زلنسکی دارد که صد البته برای همپیمانان ناتو هم عبرت انگیز است که پیروی از غرب جز ویرانی و نابودی و وابستگی به حامیان متزلزلی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و اروپای متلاشی که خودشان غرق در بدبختیهای عظیم اقتصادی و سیاسی هستند و روز به روز برمصیبتهایشان اضافه می شود سرانجام دیگری ندارد و روسیه با همه پشتیبانی هایی که اروپا و آمریکا و ناتو از اوکراین دارند همچنان در پیشبرد اهداف خود در جنگ پیشتاز است و عاقبت این اوکراین است که ضمیمه خاک روسیه خواهد شد تا دنبال کنندگان سیاستهای آمریکا به شکل واقعی نابودی زیرساختهایشان را نظاره گر باشند و نتیجه آنکه همه آنها قربانی جاه طلبی های سردمداران بشدت مخالف حقوق واقعی بشر خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بازی داره به جاهای حساسش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
برید دنبال زندگی خودتان و دست از سر ملت‌ها بردارید ای تروریست‌های وحشی آمریکایی
آخرین اخبار