هیچ یک از محورهای اصلی و فرعی کشور به علت بارش برف مسدود نیست

مدیرکل دفتر تجهیرات وماشین آلات سازمان راهداری گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی که پیش از سال اعلام شده بود در سراسر کشور ۹ هزار نیروی راهدار و ۷ هزا رو ۸۰۰ دستگاه ماشین آلات آماده هستند.

غلام عباس بهرامی نیا، مدیر کل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ۹ هزار نیروی راهدار با تمامی امکانات و ماشین آلات در سراسر کشور آماده باش هستند گفت: ۹ هزار نیروی راهدار و ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ماشین آلات در سراسر کشور از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۷ فرودین ماه با توجه به هشدار‌های هواشناسی که صادر شده بود آماده باش هستند.

وی ادامه داد: از دو سه روز گذشته که بارش‌های در ۵ استان کشور آغاز شده بود و تا امروز هم در برخی از مناطق شاهد این بارش‌ها هستیم محور مسدود نشده است و تنها در محور کرج - چالوس به علت ریزش سنگ  با هماهنگی پلیس به مدت ۱۲ ساعت مسدود شد که ایمن سازی این محور انجام شود.

او تاکید کرد: در حال حاضر هیچ یک از محور‌های اصلی فرعی و روستایی کشور مسدود نیست و در تمامی محور‌های برف گیر با توجه به هشدار‌های هواشناسی که صادر شده نیرو‌های راهداری آماده باش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار