سرویس‌دهی ۴۵۰ اتوبوس در اطراف حرم مطهر رضوی در شب سال تحویل

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در شب سال نو ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در اطراف حرم مطهر رضوی و مسیرهای منتهی به آن به شهروندان سرویس دهی کرده و در برخی مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام رضا علیه السلام این سرویس دهی ۲۴ ساعته و بدون توقف بود

محمد پوریان‌یزدی اظهار کرد: حمل‌ونقل عمومی مشهد همزمان با تحویل سال سرویس‌دهی ویژه‌ای به زائران و مجاوران ارائه کرد.

وی افزود: مشهد سالیانه پذیرای ۳۰ میلیون زائر است که حضور بالای زائران نیازمند ارائه خدمات ویژه‌ای است. درشب منتهی به سال نو ۶۰۰ هزار نفر از کسانی که برای تحویل سال در حرم مطهر رضوی حضور داشتند، بلافاصله پس از اتمام مراسمات لحظه تحویل سال برای رسیدن به مقاصد خود از خدمات حمل‌ونقل عمومی شهرداری مشهد استفاده کردند که نهایتا تا دوساعت پس از اتمام مراسم حرم رضوی به این جمعیت سرویس دهی مطلوب صورت پذیرفت.

به گفته وی، در این شب ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در اطراف حرم مطهر رضوی و مسیر‌های منتهی به آن به شهروندان سرویس دهی کرده و در برخی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا علیه السلام این سرویس دهی ۲۴ ساعته و بدون توقف بود و همچنین ناوگان تاکسیرانی شهرداری مشهد نیز در آماده باش کامل برای جابجایی زائران و مجاوران بود.

پوریان‌یزدی در ادامه بیان کرد: سرویس‌دهی ۴۰ ساعته قطارشهری بدون وقفه از دیگر اقدام مدیریت شهری برای رفاه حال زائران و مجاوران بود که خوشبختانه با استقبال زائران و مجاوران بسیار زیادی رو‌به‌رو شد.

وی در پایان گفت: برای زائران و مجاورانی که با خودرو‌های شخصی برای مراسم سال تحویل در حرم مطهر حضور پیدا کرده بودند نیز تمهیداتی اندیشیده شده بود. همچنین در شب سال تحویل ۵ هزار و ۹۲۵ خودرو در پارکینگ‌های موقت و ۴ هزار و ۲۵ خودرو در پارکینگ‌های دائمی پارک شده بودند که ضریب اشغال پارکینگ‌ها ۱۰۰ درصد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.