معاون استاندار اردبیل:

سرعین گردشگرپذیر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: بخش‌های دولتی و خصوصی و تاسیسات گردشگری شهرستان گردشگرپذیر سرعین، آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

یاسر عبداللهی در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان گردشگرپذیر سرعین اظهار کرد: سرعین به عنوان یکی از مناطق گردشگری استان اردبیل و به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور، آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است.

او افزود: امروز در بازدیدی که از مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات‌رسان شهرستان سرعین به عمل آمد، آمادگی کافی بخش‌های خصوصی و دولتی شهرستان برای استقبال و پذیرش مسافران مشهود بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: استان اردبیل ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی استان نظر سرعین، می‌تواند این استان را به عنوان مقصد اصلی سفر‌های نوروزی مطرح کند. 

عبداللهی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با واحد‌های خدماتی و دستگاه‌های فعال ستاد خدمات سفر استان اردبیل انجام شده و مشکلی در خدمات‌رسانی برای گردشگران و هم استانی‌های عزیز وجود ندارد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: ورود مسافران نوروزی به استان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود از روز دوم و سوم فروردین ماه، شمار گردشگران با افزایش چشم‌گیر داشته باشد. 

حسن محمدی ادیب افزود: پیش از تعطیلات با برگزاری جلسات متعدد ستاد خدمات سفر و با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان، اقدامات لازم برای آمادگی میزبانی از گردشگران نوروزی به عمل آمده است.

شهرستان سرعین در محور اردبیل به سراب با مراکز آب درمانی و آبگرم متعدد از قطب‌های گردشگری استان اردبیل است و مسافران زیادی همه ساله از اقصی نقاط ایران به این شهرستان سفر می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.