پیام تبریک سردار زاده کمند به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

 متن پیام تبریک سردار زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و مصادف شدن آن با ماه مبارک رمضان به شرح ذیل است. 

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی وَ الْفُرْقانِ

“یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول‎الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن‌الحال”

سَلامٌ قَوْلاً مِنْ رَبِّ رَحیمٍ»

«سَلامٌ عَلی آلِ یاسینَ وَ سَلامٌ عَلَی الْمُرْسَلینَ»

بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان؛ و نوروز، پیام‌آور مهر، محبت و شعری است که پایان رؤیا‌های ناتمام را تفسیر می‌کند. صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی، طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ایران، که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن، نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند.

در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش‌های بی وقفه همه همکاران و همراهان گرامی حوزه مهارت آموزی توانستیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بسیاری از اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده قرارگاه را تحقق بخشیم. فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی قبولی طاعات در این بهار قرآن که انشاالله همدیگر را ار دعای خیر فراموش نکنیم، هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» را به همه‌ی همکاران و همراهان ارجمند تبریک عرض میکنم.
واز زحمات تک تک همکاران و همراهان محترم قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار در سال جدید، در ظل عنایات حضرت حق تعالی، در سایه حجت بر حق حضرت صاحب الامر و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز مد ظله العالی آرزومندم و امیدوارم که سال نـو، به همـت کـوشش و جـوشش همه عزیزان، رهـاوردی نیکـو از سرافـرازی و سربلنـدی را بـرای کشـور عزیـزمان به ارمغـان آورد.

 صحـت، سلامـت، امیـد و حـرکت بـرای یکایـک شما عزیزان آرزومندم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار