شوتی در ساوه زمین گیر شد

فرمانده انتظامی ساوه از شناسایی و توقیف یکدستگاه خودرو شوتی سمند حامل لوازم آرایشی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی جمالی روز پنجشنبه اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین کنترل محورهای مواصلاتی در آزادراه ساوه سلفچگان یک دستگاه خودرو سمند شوتی را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده، بیش از هفت هزار و ۵۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی خارجی و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که ارزش کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه راننده متخلف خودرو و سرنشین آن پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در خاتمه با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاقچیان کالا با جدیت، هوشمندی و توانمندی هر چه تمام تر در دستور کار قرار دارد، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص کالای قاچاق را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ساوه به دلیل موقعیت جغرافیایی در نقطه اتصال استان‌های غربی و جنوب غربی به مرکز کشور است و مسیرهای ترانزیتی شمال - جنوب، شرق به غرب از این شهرستان عبور می‌کند.

وجود این مسیرها همواره یک نقطه قوت در نقش آفرینی شهرستان ساوه در ارتباطات زمینی کشور است اما مورد استفاده برخی افراد سود جو نیز قرار می‌گیرد که خودروهای سواری حامل کالای قاچاق موسوم به «شوتی‌ها» یکی از این موارد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.