کاخ سفید: حمایت از اسرائیل یک موضوع فراحزبی در آمریکا است

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در یک نشست خبری تصریح کرد که حمایت از اسرائیل در آمریکا یک سیاست فراحزبی است.

بنیامین نتانیاهو در پی انتقادات شدید رهبر دموکرات‌ها در مجلس سنا از او روز چهارشنبه اقدام به برگزاری یک جلسه ویدئویی با سناتور‌های جمهوری‌خواه کرد.

 انتقاد شدید چاک شومر، رهبر حزب اکثریت در مجلس سنا از نتانیاهو با مخالفت‌های قانونگذاران جمهوری‌خواه در آمریکا و واکنش تند گروهی از مقام‌های اسرائیلی مواجه شده است.

کربی در پاسخ به سوالی درباره جلسه نتانیاهو با سناتور‌های جمهوری‌خواه گفت: «نخست‌وزیر [اسرائیل]حق دارد درباره اینکه با چه کسی می‌خواهد تصمیم بگیرد و چطور مسائل را حل و فصل کند تصمیم بگیرد.»

وی اضافه کرد: «اما فکر می‌کنم توجه به این موضوع اهمیت دارد که حمایت از اسرائیل و حق حاکمیت اسرائیل همواره یک مسئله فراحزبی در این کشور بوده است.»

دولت آمریکا از زمان آغاز جنگ در غزه اصلی‌ترین حامی رژیم اسرائیل بوده و به طرق مختلف از جمله وتوی قطعنامه‌های آتش‌بس و ارسال تسلیحات بر آتش جنگ دمیده است.

چندین گزارش رسانه‌های غربی در روز‌های گذشته حاکی از آن است که دولت جو بایدن به اسرائیل برای انجام عملیات در رفح چراغ سبز نشان داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۳:۰۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
آمریکامثل گاودرموردهمه چیزبی تفاوته ولی کسانی هستندکه جهان راتکان خواهنددادآنهاسربازان خداهستند
سلام خدابرسربازان خدا
ومرگبرآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۲:۵۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
امریکا مانند یک پاره کاغذی است در دستان اسراییل و انچه را که گروههای فشار صهیونیستی از سیاستمداران دو حزب بخواهند انجام ندهند امریکا را در طول ۲۴ ساعت با خاک یکسان خواهند کرد جرات را ندارید جلو انان قد علم کنید به خاک سیاه می نشانتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
بله صهیونیستها با پول تمام مسولان امریکا و نظام امریکا را خریده اند وضمنا همان طور که اسرائیل فرزند حرامزاده و نا مشروع انگلیس است امریکا هم فرزند بد غرب میباشد.پس سگ زرد برادر شغاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل = پاشنه آشیل آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
به قول آیت الله کاظم صدیقی« لعنت خدا بر امریکا» که ایران رو تحریم کرده و به مردم فشار آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
دودولتیه برادرعزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
مثل حمایت از فلسطین در ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
این حمایت فرا حزبی بقول خودت ضعف شدید دولتمردان آمریکا را مقابل مشتی تروریست آدم کش نشان می‌دهد که مثل عنکبوت بر تمام ارکان تصمیم گیری شما تار تنیده حیات و ممات همه شما در دست اوست چرا که او صاحب ثروت و رسانه های غرب است.
پس نگویید متعهد هستیم مانند نوکری ذلیل ذلیل سر خود پایین بیندازید بله قربان بگویید که اگر نگویید درب خروج را در لحظه نشانتان می‌دهند مانند دیروز که نخست وزیر ایرلند را مجبور به استعفا کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
همانطور که تمام مسئولان قبلی و فعلی و بعدی ما باید از فلسطین حمایت کنند و مخالفت با ان یعنی خداحافظ از همه چیز و ان یک شرط برای ورود به قدرت است در امریکا هم حمایت از اسراییل یک شرط است پس نباید زیاد تعجب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
گویی که اینگونه باشد. آنجا دفاع ازظلم وباطل است واینجا دفاع ازمظلوم وحق است.
آخرین اخبار