ارائه خدمات ویژه سازمان حمل و نقل در ایام نوروز/ فعالیت اتوبوس گردشگری رایگان

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خدمات ویژه این سازمان در ایام نوروز و فعالیت اتوبوس گردشگری رایگان در کرمانشاه خبر داد.

رضا دوستی رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به راه اندازی اتوبوس‌های گردشگری در کرمانشاه جهت برگزاری تور‌های رایگان کرمانشاه گردی، ویژه میهمانان نوروزی، گفت : این طرح از ۲۹ اسفند با اختصاص دو دستگاه اتوبوس ویژه گردشگری در کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: این اتوبوس‌ها به منظور رفاه حال گردشگرانی که وسیله حمل و نقل شخصی در اختیار ندارند و یا اینکه نمی‌خواهند از وسیله نقلیه خود برای بازدید‌ها استفاده کنند، راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ساعت کار این اتوبوس‌ها هر روز از ۸ صبح تا ۲۰ شب می‌باشد که «تاق بستان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازار سنتی، خانه صنایع دستی و سراب نیلوفر» از جمله بنا‌های تاریخی و جاذبه‌های تفریحی و توریستی کرمانشاه هستند که این اتوبوس‌ها گردشگران نوروزی را برای بازدید آنها خواهند برد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان برای ایام نوروز گفت: شیفت بندی پرسنل برای ارائه خدمات در کلیه روز‌های تعطیل و غیر تعطیل نوروز ۱۴۰۳، ساخت سالن انتظار مسافر در پایانه مسافربری شهید کاویانی، بازسازی محوطه پایانه‌های مسافربری و رنگ آمیزی جداول، ارائه خدمات شبانه روزی تاکسیران مستقر در فرودگاه شهید اشرفی و همچنین پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی و راه کربلا با بیش از ۳۰۰ دستگاه از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز است

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: راه اندازی امداد تاکسی رایگان و همچنین راه اندازی تلفن گویایی ۱۳۳ برای شنیدن انتقادات و پیشنهاد‌های مردم از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز پیش رو می‌باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار