لغزندگی در جاده های کرمانشاه

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده‌ها، مسافران و هم‌استانی‌های عزیز جوانب احتیاط را رعایت کنند.

عبدالحسین زارع رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : با توجه به بارندگی‌های اخیر جاده‌ها لغزنده هستند، لغزندگی راه‌ها موجب پایین آمدن ایمنی تردد‌ها شده و خطر وقوع سانحه افزایش پیدا می‌کند، به همین علت مسافران نوروزی باید بااحتیاط و به‌دوراز عجله و شتاب رانندگی کنند.

این مقام انتظامی افزود: در حال حاضر تمام راه‌های استان باز و تردد در آنها جریان دارد و با توجه به فعال بودن سامانه بارشی، احتمال تشکیل آب‌گرفتگی‌های مقطعی بر روی جاده‌ها در اثر بارندگی وجود دارد.

زارع ادامه داد: در این شرایط واژگونی براثر تخطی از سرعت مطمئنه از مهم‌ترین خطرات پیش روی رانندگان است؛ باید توجه داشت که سرعت عاملی حادثه‌آفرین است و در صورت وقوع سانحه، صدمات بسیار شدیدی به بدن سرنشینان خودرو وارد خواهد کرد.

رئیس پلیس‌راه انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه خاطرنشان کرد: هنگام عبور از پیچ‌ها رعایت سرعت مطمئنه موجب حفظ تعادل وسیله نقلیه و فرمان پذیری آن می‌شود، ضمن اینکه روشن بودن چراغ‌های جلو با نورپایین به بهتر دیده شدن از سوی رانندگان دیگر کمک فراوانی می‌کند .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.