ورود سامانه بارشی به کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : از عصر جمعه تا بعد از ظهر چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی با امواج ناپایدار میهمان کرمانشاه خواهد بود.

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، در انتهای فعالیت سامانه قدرتمند حاکم بر جو منطقه تا عصر امروز چهارشنبه اولین روز فروردین ۱۴۰۳ ضمن کاهش دمای روزانه در بعضی ساعات شاهد وزش باد، رگبار‌های پراکنده و احتمالاً رعدوبرق، بویژه در نواحی شمال غرب استان خواهیم بود.

وی افزود: با گذر سامانه یادشده، از فردا پنجشنبه ۲ فرودین‌ماه تا ظهر جمعه ۳ فروردین‌ماه، کاهش نسبی دمای شبانه و در برخی نقاط مه صبحگاهی، مهمترین پدیده‌های مورد انتظار در جو استان می‌باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه عنوان کرد: به دنبال این وضعیت، از عصر جمعه ۳ فروردین‌ماه تا بعد از ظهر چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با عبور متناوب امواجی ناپایدار، مجدداً شاهد وزش باد و بارش‌هایی، بعضی اوقات همراه با رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

وی به پیش بینی بارش‌ها در روز شنبه ۴ فروردین‌ماه اشاره کرد و گفت: در این روز بارش‌ها به شکل رگبار‌های بهاری و عمدتاً در مناطق غربی استان رخ دهد.

زورآورند خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بارش در روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه تا صبح چهار‌شنبه ۸ فروردین‌ماه (خصوصاً در روز دوشنبه) و در نیمه شرقی و نواحی شمالی، نمود بیشتری داشته باشد .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار