افزایش نظارت بر مراکز گردشگری کرمانشاه در ایام نوروز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از افزایش نظارت بر مراکز گردشگری کرمانشاه در ایام نوروز برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران خبر داد.

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه وضعیت نظارت بر مراکز گردشگری کرمانشاه را مناسب خواند و گفت : از چند ماه پیش برنامه‌ای منسجم و کامل را برای نظارت بر اماکن و مراکز گردشگری استان در دستور کار قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در این راستا، دو مرحله نظارت را بر ۶۰ مجموعه گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، پذیرایی، بین راهی، سرویس‌های بهداشتی، دفاتر گردشگری و ... اجرا و تمام واحد‌های غیرمجاز و بی کیفیت را شناسایی کردیم.

به گفته این مسئول، طی نظارت‌های صورت گرفته در چندماه اخیر بیش از ۳۰۰ واحد غیرمجاز که عموماً در حوزه‌های پذیرایی، اقامتی و دفاتر گردشگری بوده اند، شناسایی شده و به مراجع قضایی و انتظامی معرفی شده اند.

وی با تاکید براینکه نظارت‌ها در ایام نوروز تشدید خواهد شد، عنوان کرد: به این منظور سه تیم در سه شیفت کاری روزانه را مشخص کرده ایم تا روزانه حداقل ۹ مورد بازدید از مجموعه‌های گردشگری استان داشته باشند.

معاون گردشگری استان خاطرنشان کرد: از طرفی اگر گردشگری از نحوه ارائه خدمات در مجموعه‌های گردشگری استان ناراضی بود می‌تواند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ -سامانه ملی سفر- تماس گرفته و شکایت خود را ثبت کند.

امیری یادآورشد: دور سوم نظارت بر تاسیسات و مجموعه‌های گردشگری استان هم که از ۲۴ اسفند شروع شده و تا ۲۴ فرودین ماه و پایان تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.