تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر حفظ آمادگی نیرو‌های امدادی

استاندار چهارمحال و بختیاری بر حفظ آمادگی نیرو‌های امدادی از جمله جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و راهداری و سایر دستگاه‌های خدماتی تا پایان سفر‌های نوروزی تاکید کرد.

غلامعلی حیدری در بازدید از پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر استان با تقدیر از تلاش امدادگران در امدادرسانی در بارش‌های اخیر، اظهار داشت: نیرو‌های امدادی تا پایان سفر‌های نوروزی آماده‌باش برای خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: این جمعیت در طرح خدمت نوروزی در قالب برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان، استقبال از مسافران نوروزی در راستای ساماندهی بشر دوستانه جوانان به مسافران، امداد و نجات نوروزی و پویش هلال رحمت، تهیه و توزیع بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان از سوی جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات درمانی و دارویی و برپایی ایستگاه آموزشی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در دستور کار دارد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: برای خدمات‌رسانی به مسافران ۵۹ ایستگاه هلال‌احمر با حضور دو هزار نفر از نیرو‌های جوان، داوطلب و کادر هلال احمر از ۲۴ اسفندماه تا ۱۷ فروردین ماه فعال شدند.

گفتنی است؛ برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری شامل ۱۰۸ جاذبه طبیعی، ۶۷۴ جاذبه فرهنگی و تاریخی، هشت اثر دست‌ساز، ۱۲ روستای هدف گردشگری ملی، ۱۵ منطقه نمونه گردشگری مصوب دولت و ۹۰ رشته صنایع‌دستی در این استان فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.