۱۶ زندانی جرایم غیرعمد خراسان شمالی آزاد شدند

 مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی گفت: ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد این استان همزمان با عید نوروز با کمک و مشارکت خیران آزاد شدند که همگی آنان مرد بودند.

محمد اسماعیل حاتمی گفت: این تعداد زندانی جرایم غیر عمد بیش از ۱۳۷ میلیارد ریال بدهی داشتند.

وی با بیان اینکه خیران برای آزادی این تعداد زندانی هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کمک کردند افزود: شکات نیز ۱۱۴ میلیارد ریال بخشش داشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی میزان آورده زندانیان را هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: همچنین چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام و سه میلایرد و ۹۰۰ ملیون ریال نیز پذیرش اعسار بوده است.

وی تصریح کرد: مردم مومن و نیکوکار این استان امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند که ۲۱۲ زندانی جرایم غیرعمد آزاد کردند که از این تعداد ۲۰۵ نفر مرد و هفت نفر زن بودند.

حاتمی افزود: این زندانیان یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال بدهی داشتند که به دلیل ناتوانی در پرداخت آن در زندان‌ها تحمل حبس می‌کردند.

وی تصریح کرد: زندانیان جرایم غیرعمد به علت ناتوانی در پرداخت دیه‌های غیر عمد، حوادث کارگاهی، محکومیت مالی غیر کلاهبرداری و دعاوی خانوادگی در زندان‌های خراسان شمالی تحمل حبس می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی در ادامه به ۱۳۰ زندانی که اینک در زندان‌های این استان به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه تحمل حبس می‌کنند افزود: از مجموع این تعداد سه نفر زن و مابقی مرد هستند و در مجموع ۸۴۰ میلیارد ریال نیز بدهی دارند که در انتظار کمک و حمایت خیران هستند.

برچسب ها: دیه ، زندانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.