فرماندار قم از غرفه‌های طرح تنظیم بازار نوروزی بازدید کرد

فرماندار قم امروز در بازدیدی میدانی از روند و کیفیت عرضه میوه غرفه‌های تنظیم بازار بازدید کرد.

عباس ذاکریان، فرماندار قم روز سه شنبه در بازدید میدانی از روند توزیع میوه تنظیم بازار شب عید، بر عرضه میوه با کیفیت با قیمت مناسب تاکید و به گفتگو با فروشندگان و شهروندان پرداخت.

وی با بیان اینکه باید تعادل، توازن و نظارت بر بازار در این ایام بیشتر از سایر مواقع سال باشد، افزود: با توجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، باید با برنامه ریزی درست و هماهنگی بین مسئولان آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

ذاکریان خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مرتبط برای نظارت بیشتر بر بازار شد و اظهار داشت: ۱۵ نقطه شهری که برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است، باید با مدیریت و نظارت کامل بررسی شود.

فرماندار قم گفت:۳۲۷ تن میوه شامل ۲۲۰ تن پرتقال و ۱۲۷ تن سیب درختی و ۱۴.۵ تن خرما در عید نوروز در جایگاه‌های عرضه میوه‌های تنظیم بازار شهرستان قم توزیع می‌شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، جایگاه‌های عرضه میوه از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز گردید.

وی افزود: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف قم گزارش دهند یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار