ضرورت تردد با زنجیر چرخ در محور‌های مواصلاتی

رانندگان هنگام تردد از محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری حتما زنجیرچرخ همراه خود داشته باشند.

روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی مبنی بر شدت بارش‌ها در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه؛ به همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگان جاده‌ای در استان الزامی است.

وی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی تصویری جاده‌ای و گزارش‌های دریافت شده از گروه‌های مستقر در راهدارخانه‌ها گشت سیار در محور‌های ارتباطی بارش باران در تمام محور‌های ارتباطی و همچنین برف و باران در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


غلامی اضافه کرد: با وجود آغاز بارش باران و برف، اما با تلاش نیرو‌های راهداری تمام محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری باز و تردد عادی و روان است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی گفت: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

برچسب ها: زنجیرچرخ ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار