️عرضه بنزین به مسافرین نوروزی در بیش از ۵۰ درصد از جایگاه‌های منطقه زاهدان

️عرضه بنزین به مسافرین نوروزی در بیش از ۵۰ درصد از جایگاه‌های منطقه زاهدان انجام می‌شود.

با تجهیز بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان به کارت سوخت اضطراری، هیچ دغدغه‌ای جهت عرضه بنزین سفر‌های نوروزی به سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

مدیز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با توجه به اجرای طرح کدینگ کارت سوخت در منطقه زاهدان، توزیع سوخت به مسافرین نوروزی و افرادی که نمی‌توانند از کارت سوخت شخصی استفاده نمایند در ۳۸ جایگاه منتخب منطقه از طریق کارت اضطراری، عرضه سوخت انجام می‌شود و هیچ محدودیتی در زمینه تأمین و توزیع بنزین مورد نیاز سفر‌های نوروزی وجود ندارد.

قربانعلی مردانی افزود: درحال حاضر توزیع سوخت به هموطنان عزیز در جایگاه‌های سطح منطقه بدون ترافیک درحال انجام است و مسافرین از طریق کارت‌هایی که در اختیار جایگاه‌های منتخب قرار داده شده می‌توانند بنزین موردنیاز خودروی خود را به راحتی دریافت نمایند و در صورت افزایش سفرها، متناسب با آن سکوی مستقل و نازل‌های جداگانه‌ای جهت سوختگیری مسافرین محترم نوروزی در نظر گرفته خواهد شد.

وی همچنین گفت: در صورت افزایش تعداد مراجعین به جایگاهها، امکان افزایش تعداد کارت‌های سوخت اضطراری و سقف سوختگیری وجود دارد.

مدیر منطقه زاهدان گفت: اطلاع رسانی در خصوص اسامی جایگاه‌های داری کارت اضطراری در سایت اینترنتی منطقه به آدرس: zahedan.niopdc.ir و همچنین از طریق نصب بنر در جایگاه‌های سطح منطقه و ورودی‌های شهر‌ها و چاپ بروشور انجام شده است.

مردانی افزود: هموطنان عزیز در صورت مواجهه با عدم ارائه سوخت و یا عدم ارائه کارت سوخت از سوی جایگاه‌ها می‌توانند شکایات خود را از طریق تماس با تلفن ۰۹۶۲۷ سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام نمایند.

مدیر منطقه زاهدان با اشاره به انجام کنترل و نظارت بر مجاری عرضه در ایام نوروز گفت: تیم‌های نظارتی منطقه در طول تعطیلات نوروزی در حال نظارت و گشت زنی در سطح منطقه هستند تا ارائه خدمات به شکل مطلوب انجام شود و وقفه‌ای در خدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.

برچسب ها: جایگاه سوخت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار