۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: چهار پروژه ورزشی و ۲ پروژه از طریق ماده ۲۷ در سال جاری به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی پهناور اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها پروژه زمین چمن مصنوعی و پیست دو و میدانی شهرستان خلخال است که از سال ۱۳۸۰ شروع و در دولت مردمی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به همت نماینده خلخال، وزارت ورزش و جوانان بعد از ۲۲ سال به بهره‌برداری رسید.

او افزود: تالار وزنه‌برداری استان اردبیل یکی دیگر از پروژه‌هایی است که از سال ۹۲ کلنگ‌زنی شده بود و در هفته دولت با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه در دولت مردمی ۶ پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: زمین مینی فوتبال روستای بفراجرد در هفته دولت سال ۱۴۰۱ کلنگ‌زنی و طی یک سال با مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع مورد در هفته دولت سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پهناور تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه سالن چندمنظوره روستای اینی از سال ۱۳۹۱ شروع شده که با زیر بنای ۱۱۷۷ متر مربع ابعاد مفید سالن بازی ۲۵*۴۲ دارای سالن فوقانی ویژه رشته رزمی و سکوی تماشاگران با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت اسکان ایران زیر نظر بنیاد مستضعفان با پیگیری نماینده شهرستان گرمی و انگوت و مدیر کل ورزش و جوانان عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد.

او با تاکید بر این که بخش خصوصی و ماده ۲۷ یکی از راه‌های توسعه زیرساخت‌ها می‌باشد، ادامه داد: زمین چمن مینی فوتبال مجموعه ورزشی شهدا شهرستان پارس‌آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع است که زمین چمن، فنس دورمیدان، نورافکن و کانکس رختکن آن نیز از سوی سرمایه‌گذار هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: استخر سبلان مشگین‌شهر که دراردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده بود با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و افزودن ۵۰۰ متر به فضای استخر در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد و مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.