ظرفیت‌های گردشگری اندیمشک فراموش شده است

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در میان اهالی روستای شهید بهشتی دز ظرفیت‌های گردشگری اندیمشک را فراموش شده دانست.

جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدار‌های شهرستانی در میان اهالی روستای شهید بهشتی و سایت اداری نیروگاه سد دز با مهندس رئوفی‌نسب مدیرعامل سد و نیروگاه دز دیدار کرد و گفت: مجموعه سد‌های اندیمشک برند‌های ملی این شهرستان هستند که علاوه بر تامین آب و تولید انرژی در صنعت گردشگری ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند، اما امروزه می‌بینیم که مورد غفلت قرار گرفته اند.

او افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی اندیمشک باید از تمامی ظرفیت‌های توسعه‌ای شهرستان نهایت استفاده را ببریم؛ تصریح کرد: سد دز اندیمشک یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در کشور محسوب می‌شود، که مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که امکان جذب گردشگر در تمام طول سال را دارد.

آقای قلاوند با بیان اینکه همه محیط‌های صنعتی بزرگ همان طوری که باید پیوست امنیتی و زیست محیطی داشته باشند؛ دارای پیوند اجتماعی با پیرامون خود نیز هستند. مردم سرمایه‌ اصلی نظام هستند و حق دارند آسایش و آرامش داشته باشند.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاشیه‌های استخدامی اخیر نیروگاه دز که موجب نارضایتی‌هایی خانواده‌ها و تعدادی از کارگران شده بود ناشی از اولویت ندادن و بی توجهی به کارگرانی بود که سال‌ها پیش به صورت چند روز کار در ماه به کارگیری شده بودند که لازم است مورد توجه مدیران و متولیان سازمان آب و برق خوزستان قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.