ارائه خدمات سفر دریایی در قشم با ۸۰ فروند شناور

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فعالیت ۸۰ فروند شناور برای ارائه خدمات به مسافران این جزیره در ایام نوروز خبر داد.

علی اشتری رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: در تعطیلات نوروز ۸۰ فروند شناور برای ارائه خدمات و جابجایی مسافران فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۴۰ فروند شناور در مسیر اسکله‌های شهید ذاکری شهر قشم و شهید حقانی بندرعباس با چهار هزار و ۳۱۲ صندلی، اقدام به جا بجایی مسافران می‌کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۳۵ فروند شناور لندینگ کرافت هم با ظرفیت هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع خودرو در مسیر اسکله پل بندرخمیر به اسکله لافت مشغول فعالیت هستند.

اشتری گفت: با ۵ فروند کشتی با ۵۶۰ صندلی هم با هدف انجام گردش‌های دریایی در ایام نوروز به علاقمندان سفرهاتی دریایی خدمات ارائه می‌شود.

 رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به اینکه سفر به قشم از مسیر اسکله پل به لافت به صورت شبانه روزی انجام می‌شود، افزود: میهمانانی که با وسایل نقلیه عازم این جزیره جهانی هستند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانند با استفاده از شناور‌های لندینگ کرافت وارد این جزیره زیبا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.