جبهه اصلی خدمات رسانی در شهرداری هاست

استاندار کردستان با اشاره به اینکه جبهه اصلی خدمات رسانی هم در شهرداری هاست، بیان کرد: فعالیت در این نهاد هر روز استمرار دارد، لذا فرصتی برای انجام کارهای ماندگار است.

اسماعیل زارعی کوشا یکشنبه شب در نشست با شهرداران استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم در خدمتگزاری و اخلاص همه بتوانیم شهید مهدی باکری ها را الگوی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کار در شهرداری بسیار سخت است، افزود: براساس تجربه کاری که در این نهاد داشتم به این نتیجه رسیدم که هیچ دیواری کوتاه تر از شهرداری نیست.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه جبهه اصلی خدمات رسانی هم در شهرداری هاست، بیان کرد: فعالیت در این نهاد هر روز استمرار دارد، لذا فرصتی برای انجام کارهای ماندگار است.

زارعی کوشا با بیان اینکه شهرداری ها ویترین خدمات نظام هستند، یادآور شد: مردم اگر از خدمات شهری رضایت نداشته باشند این را به همه خدمات نظام تسری می دهند.

وی گفت: شهرداری های استان به سمت انجام کار مشارکتی و سرمایه گذاری حرکت کنند تا شاهد تحرک بیشتری در این نهاد باشیم.

۶۲ هزار میلیارد ریال بودجه پیشنهادی شهرداری کردستان برای سال ۱۴۰۳

 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه ۵ هزار میلیارد تومان بودجه ۱۴۰۲ شهرداری‌ها بود که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشت، گفت: به صورت میانگین میزان تحقق بودجه شهرداری‌های استان در سال‌جاری بالای ۶۴ درصد بوده است.

جمشید اسدی تصریح کرد: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری‌های استان ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در کنار اختصاص ۱۷ هزار تن قیر، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان کمک دولت به شهرداری‌ها در سطح استان بوده است، گفت: ۳۲ دستگاه انواع ماشین‌آلات، ۱۳ دستگاه شاسی و ۵ دستگاه کمپرسی با ارزش ۳۵ میلیارد تومان نیز به شهرداری‌های سطح استان اختصاص داده شده است.

اسدی تصریح کرد: طی امسال در سطح شهر‌های استان حداقل یک پارک احداث شده که نمود بارز آن در شهر سنندج است که چندین پارک بزرگ مقیاس اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طلب هشت هزار میلیاردی شهرداری سنندج از ادارات

شهردار سنندج در این نشست اظهار کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر در سال جاری انجام دادیم و سال آینده آنرا به ۲ میلیون مترمربع خواهیم رساند.

سیدانور رشیدی افزایش فضای سبز در راستای پویش سنندج سبز را از جمله برنامه های این نهاد خواند و بیان کرد: سه پارک محله و ۲۰ پارک درون محله ای را در سال آینده ایجاد خواهیم کرد.

وی از دیگر برنامه های این نهاد را ساماندهی ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر برای معلولان در سال آینده خواند و یادآور شد: در آستانه سال نو ۱۲۰ المان نوروزی نصب و ۴۰ هزار جعبه گلکاری ایجاد و ۳۰۰ کیلومتر رنگ آمیزی جداول در حال انجام است.

شهردار سنندج با بیان اینکه ۲ پروژه در این شهر آماده افتتاح است، گفت: وجود شهرداری الکترونیک در خدمت رسانی به مردم بسیار تاثیرگذار است که این پروژه در سنندج آماده افتتاح است.

رشیدی اعلام کرد:هشت هزار میلیارد ریال از ادارات دولتی طلب داریم و اگر به آنها ابلاغ شود زودتر پرداخت کنند روند ارائه خدمات بیشتر به شهروندان افزایش می یابد

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.