عالیشاه: پرسپولیس جای قهر کردن نیست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به ناراحتی اش بعد از تعویض در بازی با پیکان واکنش نشان داد.

 امید عالیشاه  کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر تیم  پیکان اظهار کرد: خداراشکر بازی آخر سال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، دست همه هواداران که به ورزشگاه آمدند درد نکند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب کردیم.

او  درباره نتایج خوب هفته‌های گذشته پرسپولیس بیان کرد: لیگ یک یا ۲ بازی نیست. ۹ بازی دیگر برای ما باقی مانده است. پس از صحبت‌هایی که روز گذشته با هم داشتیم، قرار شد که در ۱۰ بازی پایانی کنار هم و هواداران تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و امیدوارم در ۹ بازی آینده بهتر باشیم و همین روند را ادامه دهیم.

عالیشاه درباره بازی با آلومینیوم در جام حذفی گفت: این بازی هم مانند مسابقات دیگر است و پرسپولیس هیچ وقت بازی راحت نداشته است. تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند تمام تلاش‌شان را می‌کنند و ما هم محکوم هستیم که تلاش بیشتری کرده و بتوانیم پیشرفت کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که ناراحتی‌اش پس از تعویض به دلیل خستگی بود یا دلیل دیگری داشت، عنوان کرد: دنبال حاشیه نباشید، شاید زمانی بازیکنی از بازی نکردن ناراحت باشد، اما مهم این است که شرایط تیم خوب پیش برود. ناراحتی کسی مهم نیست و اینجا (پرسپولیس) جای قهر کردن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
واقعا صادقی و اسد بیگی تعویض های مناسبی نیستند .
آخرین اخبار