کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اسرائیل به پایان راه نزدیک است

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: سخنان مقام سابق رژیم صهیونیستی در جهت تجزیه ایران تنها برای دل گرم کردن یهودیان سراسر جهان است، چرا که می‌دانند صهیونیست به پایان راه خود رسیده است .

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل درباره اظهارات اخیر مردخای کیدار مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجزیه ایران گفت: این مبحث تازه ای نیست و شیمون پرز در کتابی با عنوان خاورمیانه جدید کاملا به هدف آمریکا درباره محوریت اسرائیل در منطقه و تجزیه  کشورهایی مانند ایران اشاره کرده است .

او افزود: انگلیس، آمریکا و اسرائیل همواره نقشه تجزیه ایران را داشته اند که البته هیچ‌گاه به آن دست نمی یابند و تنها در حد یک آرزو باقی خواهد ماند.

کنعانی مقدم متذکر شد: رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط قرار دارد و فاقد هویت ملی و جهانی است و القابی مانند کودک‌کش ،جنایتکار جنگی و بزرگترین ناقض حقوق بشر را یدک می‌کشد.

کارشناس مسائل بین الملل گفت :سخنان مقام سابق رژیم صهیونیستی در جهت تجزیه ایران تنها برای دل گرم کردن یهودیان سراسر جهان است، چرا که می‌دانند صهیونیست به پایان راه خود رسیده است و مهاجرت معکوس یهودیان به خوبی این موضوع را بیان می‌کند. 

او افزود:صهیونیست‌ها با ایجاد جنگ روانی تلاش می‌کنند یهودیان را در سراسر دنیا منسجم کنند و البته هرچه بیشتر دست و پا می‌زنند بیشتر یه لبه پرتگاه نزدیک می‌شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۴:۲۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
میدانم همه دانند می دانیم خودت هم می دانی همه داناییم
France
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
اسرائیل به پایان راه نزدیک است:
منظورشون پایان اهدافی است که اسرائیل در نظر داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
اگر حداقل کشورهای منطقه با یکدیگر اتحاد داشتند و یکصدا بودند هرگز ولگردهای بی سر و پائی مثل نتانیاهو و مردخای و ... به خود جرات نمی دادند هرکاری که می خواهند انجام دهند امان از خیانت...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۰:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
اگر ایران اسلامی مجهز به سلاح هسته ایی و ابزار لازم بازدارندگی آن بود ، هرگز افراد پوچی مثل مردخای کیدا کودک کش تروریست و دیگر جلادان صهیونیست جسارت چنین ياوه گوئی و لجن پراکنی هایی را نداشتند . آخر کدام کشور هسته ایی را می شود که با تجزیه و انقلابات مخملین و مخ زدن مرمان اش می توان آن را از میان برداشت . آقایان قول زنجیر را از دست دانشمندان ایرانی باز کنند و ‌آب سرد را برسر صهیونیست کودک کش و امریکای جنایتکار بریزند تا دنیا بفهمند ایرانیان تا قیام آل محمد عج محکم پشت انقلاب خمینی کبیر رحمت الله علیه ایستاده اند و تا محو ظلم و ستم از کره خاک از پا نخواهند نشست. امروز بجای مبارزه با استکباری وی مان را باید بی هوده بکار بگیریم و برویم ببینیم آقایان صدیقی ها چقدر به بیت المال چنگ زده اند و مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد و نا امید کرده اند والله العظیم این راه حکم رانی اسلامی نیست . رهبری معظم می بایست هر چه سریع تر حلقه اطراف خود را بروز کند و دست دله دزدان بی شرف را از حلقه قدرت قطع نماید و افراد پاک دامن و دانشمند و شریف را منتصب نمایند . البته اگر ایمانی به نظام شهیدان مطهر باقی مانده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
.ادبیات منافقانه کاملا با فرمول انگلیس کثیف با زبان دلسوزانه ولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
مردم ایران هیچوقت با اسراییل خواهان جنگ نبوده اند گور پدر فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
در پاسخ به Mohieddin:
اگر کمی ادبیات و واژگان فارسی هم کار کنی بد نیست البته اگر ایرانی هستی
آخرین اخبار