بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از بازداشت ۱۸۹ متهم در طول یک ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت : ۱۸۹ متهم در طرح پاکسازی امنیت محل محور در اسفند ماه امسال شناسایی و بازداشت شدند. 

او با اعلام کشف ۱۱۳ فقره انواع سرقت در پی دستگیری این متهمان گفت: ارتقای امنیت شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در آستانه تعطیلات نوروزی از اهداف اجرای طرح پاکسازی امنیت محله محور بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاهها با همراهی پلیس‌های تخصصی موفق شدند ۱۲۶ سارق، ۱۱ خرده فروش مواد مخدر ،۴۵ معتاد متجاهر،سه عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسمات و چهار قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را طی عملیات‌های متفاوت در مخفیگاهشان دستگیر کنند. 

کشف ۶۲کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ، توقیف ۱۳ دستگاه و سائط نقلیه خودرویی و موتوری، ۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری از دستاوردهای مهم این طرح بود. 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع محترم قضایی شدند از شهروندان خواست برنامه‌های سفر خود را در ایام نوروز مدیریت کنند و منازل خود را خالی از سکنه نگذارند، همچنین موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110به پلیس گزارش دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.