تاکید مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بر مشارکت حداکثری در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بر مشارکت حداکثری هرمزگانی‌ها در جشن نیکوکاری و از بین بردن فقر از چهره جامعه تاکید کرد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در نشست خبری گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار همدلی از ۱۴ اسفند شروع شده و با توجه به تقارن آن با ماه مبارک رمضان تا آخر این ماه ادامه دارد.

وی ضمن دعوت از مردم خیر و نوع دوست هرمزگان برای مشارکت حداکثری در این جشن افزود: پارسال ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد و پیش بینی می‌شود کمک‌های امسال ۳۰ درصد بیشتر از پارسال باشد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: مردم نوع دوست هرمزگان و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به صورت‌های حضوری و غیر حضوری با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد و یا از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ بانک ملی و یا شماره دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* اهدا کنند.

بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در استان فعالیت می‌کنند.

حمید باسره افزود: بیشترین ایتام را نسبت به جمعیت در استان هرمزگان داریم که شامل ۱۸ هزار یتیم و محسنین اند که از حمایت ۳۰ هزار خیر در استان و ۷۰ خیر در خارج از کشور بهره‌مند هستند.

وی افزود: ۹۰ هزار خانوار شامل ۲۳۰ هزار مددجو در استان از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند که ۱۳ درصد از کل جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ۵۰ درصد خانوار‌های تحت حمایت در استان را زنان سرپرست خانوار عنوان کرده و گفت: بیشترین آمار مددجویان این نهاد ساکن شرق استان به ویژه شهرستان بشاگرد هستند که ۷۰ درصد ساکنان این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد بوده و فقر مطلق دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.