توقیف خودرو‌های متخلف به مدت ۲ هفته

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : امسال اقدام ویژه‌ای که انجام شده شناسایی رانندگان پرخطر در سطح استان بوده که به دستور دادستانی به مدت ۲ هفته خودرو‌های آنها توقیف می‌شود.

محمد حیدری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در توضیح تمهیدات ترافیکی ایام نوروز، گفت : همکاران در سرتاسر استان در ایام نوروز در آماده‌باش کامل، آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها و هموطنان هستند.

وی ادامه داد: پلیس راهور با هدف برقراری ترافیک روان در معابر درون شهری آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اقدام ویژه پلیس راهور سخن گفت و افزود: امسال اقدام ویژه‌ای که انجام شده شناسایی رانندگان پرخطر در سطح استان بوده، به طوریکه خودرو‌های رانندگان با سرعت بحرانی، حرکت مارپیچ با اقدات تخلفات حادثه‌ساز به دستور دادستانی به مدت ۲ هفته توقیف می‌شود.

وی با اشاره به شناسایی بیش از ۳ هزار راننده پرخطر، گفت: با ارسال پیامک پرخطر بودن را به آنها گوشزد می‌کنیم به این منظور که مراقبت کنند.

حیدری در خصوص فرایند شناسایی این تعداد راننده متخلف، تصریح کرد: این رانندگان با بررسی دوربین‌ها، از روی سوابق خلافی و نمرات منفی در گواهینامه توسط همکاران به صورت نامحسوس شناسایی می‌شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار