ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان، نسبت به کم توجهی‌های حوزه وقوع حوادث رانندگی

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به افزایش حوادث رانندگی در سطح راه‌های کرمان، خواستار عزم جدی مسئولان امر در رفع نقاط حادثه خیز شد.

سرهنگ رضایی گفت: با توجه به افزایش حجم تردد‌ها در ماه‌های پایانی سال، یک بار دیگر از مسئولان استانی و شهرستان‌ها می‌خواهیم برای کاهش حوادث رانندگی به شکل مضاعفی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مسئول رسیدگی به تصادفات و نهاد‌های مربوطه مسئول ارتقای ایمنی و کاهش زمینه‌های وقوع حوادث رانندگی هستند، افزود: همه دستگاه‌ها در پیشگیری از حوادث رانندگی مسئول هستند و اگر در چارچوب وظایف خود، احساس مسئولیت نکنیم، در محضر خدا پاسخگو هستیم؛ چرا که موضوع جان مردم است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر اهتمام نهاد‌ها بر اقداماتی، همچون: رفع نقاط حادثه، نصب تابلوی هشدار دهنده، ایجاد راه گریز و سایر اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: متاسفانه در ایام مختلف سال در تعطیلات و مناسبت‌هایی که احتمال افزایش تردد‌های جاده‌ای وجود دارد، جلساتی تشکیل می‌شود؛ اما موضوعات و مصوبات آن طور که باید اجرا و پیگیری نمی‌شوند و این در حالی است که روزانه هموطنان ما در اثر بروز حوادث، مجروح شده و یا جان خود را از دست می‌دهند، از این رو همزمان با ایام پایانی سال یک بار دیگر از مسئولان استانی و شهرستان‌ها می‌خواهیم برای کاهش حوادث رانندگی به شکل مضاعفی تلاش کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.