حرم رضوی با ویژه برنامه‌های قرآنی در رمضان حال و هوای دیگری دارد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ۱۶ عنوان برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی در حال اجرا است، گفت: ترتیل خوانی، کرسی تلاوت بین‌المللی، قرائت مجلسی، جلسات تفسیر، جلسات قرآن ویژه خواهران و نوجوانان از جمله این برنامه‌ها است.

مصطفی فیضی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، چهار برنامه مناجات خوانی در رواق امام خمینی (ره)، شبستان گوهرشاد، نهاوندی و مقبره حر عاملی در حرم مطهر اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، آذری و ترکی در طول شبانه روز از حرم مطهر پخش می‌شود، افزود: برنامه زمان سحر از شبکه خراسان رضوی و شبکه یک و همچنین افطار از صدا و سیما مهمان خانه‌های مردم است.

قائم مقام تولیت آستان قدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های شب احیای ماه رمضان ادامه داد: در شب‌های احیا همزمان چهار مراسم شب‌های قدر در رواق امام خمینی (ره) و صحن پیامبر اعظم (ص) ویژه عموم مردم، یک مراسم ویژه ناشنوایان و همچنین اردو زبانان و عرب زبانان برگزار خواهد شد.

فیضی همچنین با اشاره به نوروز امسال بیان کرد: ویژه برنامه‌های سال تحویل از هنگام اذان صبح آغاز می‌شود و در هنگام سال تحویل توجه ویژه‌ای به حفظ و گسترش فضای معنوی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار