مدارس کازرون آماده میزبانی از میهمانان نوروزی

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: مدارس این شهرستان برای اسکان نوروزی فرهنگیان و مسافران آماده‌ شده است.

 امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به آمادگی کامل آموزش و پرورش شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: ۴۴ مدرسه با ۴٠٠ کلاس درس، در سطح شهرستان برای اسکان نوروزی فرهنگیان و مسافران آماده‌سازی شده است.

او با بیان اینکه مدارس به ۳ دسته درجه بندی شده که درجه الف شامل ۴٠ کلاس، ب ۳٠٠ کلاس، ج ۶٠ کلاس است، افزود: در مجموع ۴۴ مدرسه برای اسکان فرهنگیان برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

 جمشیدی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان علاوه بر افزایش مراکز اسکان در استان بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب‌تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به پارسال اهتمام ویژه‌ای دارد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به تعداد عوامل اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: تقریباً بیش از ۱٠٠ نفر از همکاران ما در ایام نوروز به طور مستقیم مشغول خدمت‌رسانی خواهند بود که به این آمار باید ناظران و بازرسان را هم اضافه کرد که جهت بازدید از مراکز اقامت و دریافت بازخورد از مسافران راجع به نحوه اسکان به صورت سرزده مراجعه می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کازرون گفت: کلاس‌های درس با فرش، پتو، اجاق گاز، وسایل گرمایشی لازم و تلویزیون و یخچال تجهیز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.