۴۸ تیم یگان حفاظت جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی برای نظارت بر اراضی فعال شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی ۲۵ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و ۲۳ گشت یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در استان به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند.

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی و کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی در سراسر استان بر بازار اقلام پرمصرف و کالا‌های اساسی مردم به صورت شبانه روزی به ویژه با تشدید فعالیت‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان در حال نظارت هستند.

شهبازی افزود: در این ارتباط سامانه‌های ۱۸۶۶ و ۱۲۴سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: نیرو‌های مدیریت حفظ نباتات در سازمان و مراکز قرنطینه گیاهی مستقر در گمرکات استان به منظور بازدید و بررسی محموله‌های کشاورزی وارداتی و صادراتی در ایام تعطیلات نوروزی نیز در حالت اماده باش هستند.

وی بیان کرد: به منظور کنترل آفت و مبارزه با آفت سن غلات مدیران و کارشناسان این سازمان به صورت شبانه روز در قالب کشیک‌های نوروزی آماده خدمات رسانی به کشاورزان و بهره برداران بخش هستند و با حضور در مزارع و باغات نسبت به ردیابی افات و بیماری ها، بازدید از فروشگاه‌ها و نهالستان‌ها اقدام خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.