بررسی پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

۶۹۳ پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان مورد بررسی شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹۳ پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان و سایر اعضای کارگروه صد و چهل و هفتمین جلسه کارگروه توقیف خودرو اتباع خارجی غیر مجاز جهت بررسی ۸۸ پرونده متخلف و اعمال قانون مطابق شیوه نامه برگرفته از مصوبه شعام برگزار شد.

منصور سعیدی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: طی سال جاری ۸ کارگروه در جهت رسیدگی به پرونده های تسهیل دهندگان عبور غیرقانونی اتباع خارجی در این اداره کل برگزار شده است که خروجی این جلسات در رسیدن به امنیت پایدار در استان قطعأ مؤثر است.

ایشان خاطرنشان کرد: متاسفانه نتایج نامطلوب اقدام تسهیل کنندگان عبور غیرقانونی اتباع نه تنها استان مرزی سیستان و بلوچستان، بلکه عمق کشور را هم تحت تأثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اهداف سال آتی کارگروه توقیف خودرو بیان کرد: مقرر شده است به جهت تقویت اقدامات این کارگروه در سال آتی و ارتقاء آمار های کمی و کیفی آن، ضمن شناسایی سرشبکه های تسهیل کنندگان ترانزیت اتباع خارجی و ایجاد گشت های بازرسی در مسیرهای پر تردد اتباع خارجی غیرمجاز از جمله حوزه استحفاظی شهرستان گلشن، هزینه کلیه متخلفان و عوامل دخیل در این امر هم افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار