تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.

مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت ۱۰ امروز (شنبه ۲۶ اسفند) به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

بر اساس برنامه مجمع زمان ارائه برنامه نامزد‌ها رسید تا پنج نامزد تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال (محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی) برنامه‌های خود را برای تصدی این پست تشریح کنند.

در این مرحله پیمان اکبری و امیرحسین منظمی به صورت مکتوب و محمد منصوری به دلیل عدم حضور، از حضور در انتخابات انصراف دادند و دو نامزد باقی مانده نیز هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه برنامه‌های خود را توضیح دادند.

سپس فرآیند انتخابات رئیس فدراسیون والیبال شامل فراخوان اعضا، دریافت برگه اصلی رای، انشا رای و قراردادن در صندوق برگزار شد و ۶۷ نفر از اعضای مجمع انتخاباتی آرای خود در صندوق انداختند.

پس از شمارش آراء، سید میلاد تقوی با کسب ۶۱ رای به عنوان رئیس فدراسیون والیبال برای چهار سال آینده انتخاب شد.

محمود افشاردوست دیگر نامزد انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ۶ رای به دست آورد.

پس از اعلام نتیجه انتخابات، تقوی رئیس فدراسیون والیبال گفت: قرار است چهار سال در کنار هم در پیشبرد اهداف والیبال حرکت کنیم و صمیمانه از اعتماد به اینجانب سپاسگزارم.

تقوی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در کنار هم برای ارتقای والیبال فعالیت کنیم و شما به عنوان پشتوانه در کنار من حضور خواهید داشت تا اهداف والیبال را پیش ببریم.

در ادامه کار مجمع انتخاباتی، رئیس جدید فدراسیون والیبال اعضای هیات رئیسه پیشنهادی را اعلام کرد (وحید مرادی نایب رئیس، فریبا محمدیان نایب رئیس، مهدی اسلامی خزانه‌دار، پدیده بلوری‌زاده کارشناس خبره و منوچهر پورحسن کارشناس خبره) و رای گیری برای آنها انجام شد.

در این مرحله وحید مرادی با کسب ۵۹ رای به عنوان نایب رئیس اول، فریبا محمدیان با کسب ۵۷ رای به عنوان نایب رئیس دوم بانوان و مهدی اسلامی به عنوان خزانه‌دار با ۶۴ رای انتخاب شدند.

با توجه به اینکه پدیده بلوری‌زاده ۲۰ رای و منوچهر پورحسن ۲۲ رای حد نصاف آرای مجمع انتخاباتی را ۳۵ رای به دست نیاوردند، معرفی دو کارشناس خبره هیات رئیسه به مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال موکول شد.

همچنین تعیین بازرس به رئیس مجمع (سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان) تفویض اختیار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار