حضور به موقع منابع طبیعی ریگان در جلوگیری از برداشت غیرمجاز شن و ماسه

علیزاده گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی ریگان از برداشت غیر مجاز و بی رویه شن و ماسه در منطقه حمید آباد چاه ملک جلوگیری شد.

عباس علیزاده با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم، اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است، گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی از سوی افراد سودجو با آن ها برخورد خواهند کرد.

وی افزود: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی ریگان و اقدام به موقع از برداشت غیر مجاز و بی رویه شن و ماسه در منطقه حمید آباد چاه ملک شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره منابع طبیعی ریگان بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی، یک وظیفه همگانی است و مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.