رئیس مجمع نمایندگان استان تهران:

خون شهدای غزه مسیر تاریخ را عوض می‌کند

سیدرضا تقوی با بیان اینکه امروز غزه تبدیل به یک مقاومت ایمانی شده است، گفت: امروز غزه نمونه عینی بسیار ارزشمندی از نماد ایمانی و تربیت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در پیش خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ضمن تشریح ویژگی‌ها و برکات ماه مبارک رمضان و انواع روزه داری گفت: مقاومتی که امروز در غزه شاهد آن هستیم که مردم روی خرابه‌های مسجد نماز می‌خوانند و مقاوم ایستاده‌اند، بزرگترین درسی است که این مردم به بشریت می‌دهند.

وی با بیان اینکه دنیا در حال دگرگونی است، گفت: خون شهدای غزه مسیر تاریخ را عوض می‌کند و صهیونیست‌های جنایتکار را که در تاریخ رسوا هستند، رسواتر می‌کند.

سیدرضا تقوی افزود: انسان با قدرت اسلام و ایمان می‌تواند ماشین جنگی آمریکای پلید و جهانخوار را که رژیم اسرائیل را مجهز می‌کند، جواب دهد و به دنیا بفهماند که ایمان می‌تواند بر همه این‌ها پیروز شود.

 

برچسب ها: نماز جمعه ، نوار غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
امیدوارم بلایی که با ظهور اسلام بر سر ساسانیان و روم امد و تاریخ بشریت را عوض و بشریت را به این روز کشانید بار دیگر تکرار شود و غزه و انچه در انجا می گذرد زمینه نابودی ال سعود باشد بلاشک مسلمین در چنین شب های از خدواند می خواستن تا شر روم و ساسانیان از سر اعراب کوتاه شود دعا مستجات شد تا اعراب دچار چنین سرنوشتن شوند
آخرین اخبار