ساماندهی ۲۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در کردستان

سرپرست معاونت مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی کردستان از ساماندهی ۲۵ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در پروژ‌های انبوه سازی و واگذاری زمین خبر داد.

امیر حسین جمشیدی گفت: در راستای انجام تعهد ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور مستند به قانون جهش تولید مسکن و همچنین قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، این اداره کل از سال ۱۳۹۸ نسبت به ثبت نام متقاضیان، پالایش آنها و به تبع شناسایی اراضی دولتی جهت بارگزاری پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (نهضت ملی مسکن) اقدام کرده است.

سرپرست معاونت مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی کردستان افزود: از زمان ابلاغ قانون جهش تولید مسکن ۲۰۴ هزار و ۲۹۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱۶ هزار و ۷۵۲ نفر حائز شرایط نهایی جهت دریافت مسکن شده اند و از میان تایید شدگان بیش از ۲۵ هزار نفر در قالب پروژه‌های انبوه‌سازی و واگذاری زمین ساماندهی شده‌اند. 

وی اظهار کرد: پروژه‌های انبوه‌سازی نهضت ملی مسکن، با تولیت اداره‌کل راه‌ و شهرسازی به تعداد ۱۴ سایت دارای قرارداد با سازندگان فعال و در این راستا برای هر پروژه مشاور طراح، نظارت و آزمایشگاه مکانیک خاک تعیین و با تاکید بر کیفیت ساخت و اجرای پروژه‌ها طبق ضوابط و مقررات ملی ساختمان عملیات اجرایی در حال انجام می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.