پیش بینی بارش پراکنده باران و وزش باد در برخی مناطق استان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: برای امروز در برخی از مناطق وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت : برای امروز و فردا در مناطق شمال، مرکز و غرب استان احتمال بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی افزود:همچنین برای روز شنبه برسرعت وزش باد در مناطق شمال غرب وجنوب شرقی افزوده می شودکه کاهش دما و انتقال ریزگردها و خیزش گردوخاک را به دنبال دارد.

  راستی بیان داشت:همچنین برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار گاهی با افزایش ابر نیز پیش بینی می شود.

 

وی افزود:برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی،شمال و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک است که در این روز وقوع طوفان شن ،خیزش گردوخاک ،کیفیت هوا و عبار آلود بودن هوا و غلظت هوا را شاهد هستیم لذا رانندگان قبل از تردد در محورهای مواصلاتی از وضعیت جاده ها مطلع شوند.

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود :کهنوج و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک 

 درجه سانتیگراد زیر صفر خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

 

برچسب ها: هواشناسی ، پیش بینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلیج فارس
۰۷:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام پس کی بارندگی داریم
آخرین اخبار