کشف ۳۷۶ هزار انواع داروی قاچاق در رشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۳۷۶ هزار عدد انواع داروی قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ "محمد خوش‌خلقت" با بیان اینکه اغلب دارو‌های  قاچاق و غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهارداشت: پلیس با افرادی که به‌خواهد به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر وجود دارو‌های قاچاق و غیرمجاز در یکی از انبار‌‎های سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس این مکان اعزام شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۳۷۶ هزار عدد انواع داروی قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و با بیان اینکه در این خصوص متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه جرایم اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس گزارش دهند.

برچسب ها: قاچاق ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.