کشف چهار هزار و ۵۴۰ لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان از کشف چهار هزار و ۵۴۰ لیتر سوخت قاچاق شامل بنزین و گازوئیل در این گمرک مرزی که در حاشیه دیواره‌های جداره مرز مخفی و دپو شده بود، خبر داد.

رضا قربانی سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت : سوخت‌های کشف شده که شامل بنزین و گازوئیل است در قالب گالن‌های ۲۰ لیتری در حاشیه دیوار‌های جداره مرز توسط سوداگران دپو شده بود که شب گذشته با تلاش‌ها و پیگیری‌های پرسنل یگان حفاظت و همکاری نیروی انتظامی شهرستان کشف شد.

وی اظهار کرد: روز جمعه هیجدهم اسفندماه جاری نیز در حاشیه بازدید ناظر گمرکات استان کرمانشاه از مرز پرویزخان، سه هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه اتوبوس که قصد خروج از کشور را داشت با هدایت به سمت ایکس ری، کشف شد که این راننده متخلف این میزان سوخت قاچاق را با استفاده از باک اضافی و تغییر در سیستم باک جاسازی کرده بود.

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت: طی هفته گذشته بیش از ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق (بنزین و گازوئیل) با هوشیاری و تلاش کارکنان گمرک مرزی پرویزخان کشف شد و مقابله با سوداگرانی که سرمایه‌های کشور را هدر می‌دهند با جدیت تمام ادامه دارد.

قربانی ادامه داد: پرویزخان از مرز‌های مهم و راهبردی کشور در حوزه مبادلات تجاری با کشور عراق است و هم اکنون روزانه ۲ هزار کامیون تجاری در آن تخلیه و بارگیری می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.