آمار سرقت ها در کرمانشاه منفی شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : با تلاش و پشتکار همکارانم، ترمز سرقت در استان کشیده شده و رشد ۱۷ درصدی سرقت‌ها در اول سال به منفی یک در پایان سال رسیده است.

مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در ابتدای امسال سرقت‌ها نسبت به پارسال ۱۷ درصد رشد داشت و پیش بینی می‌شد اگر همین روند ادامه یابد، به ۳۸ درصد رشد خواهد رسید.

وی ادامه داد: از آن جایی که یکی از مطالبات جدی مردم مبارزه با پدیده سرقت بود برنامه‌های عملیاتی و هوشمندانه متنوعی طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد که نتیجه آن کشیده شدن ترمز سرقت در استان، متوقف کردن آن و کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌ها طی ۹ ماه اخیر بود.

حاجیان تصریح کرد: اجرای طرح امنیت محله محور و هر کلانتری یک شهر از جمله طرح‌های اثرگذار بود که هم مردم در تامین امنیت ایفاگر نقش شدند و هم کلانتری‌های خود را به وسایل الکترونیکی تجهیز کردیم تا به شیوه‌ای نوین به مبارزه با سرقت‌ها بپردازند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پلیس امروز به معنای واقعی کلمه همراه و خادم مردم است و در همه ماموریت‌ها چه اربعین، چه انتخابات و چه در برنامه چهارشنبه پایان سال سربلند از آنها بیرون آمد.

وی با تمجید از سرهنگ دلیری فرمانده سابق انتظامی شهرستان کرمانشاه، او را مرد روز‌های سخت توصیف کرد و گفت: وی از جمله فرماندهان مقتدر، متدین و مقتدری بود که قطعا در مسئولیت جدید هم می‌تواند توانمندی‌های خود را منصه ظهور برساند.

حاجیان با اشاره به انتصاب سرهنگ یاری به عنوان فرمانده جدید شهرستان کرمانشاه، وی را نیز از مدیران توانمند انتظامی معرفی کرد و گفت: با توجه به تجربه‌ای که وی در حوزه اجتماعی و انتظامی دارد، می‌تواند وظایف محوله را به نحو احسن انجام و خدمات خوبی را به مردم کرمانشاه که شایسته بهترین خدمات هستند، ارائه کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.