تجلیل از ۳۶ نفر از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رشت

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: از بین ۱۰۶ برگزیده دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از ۳۶ نفر در بقعه متبرکه خواهر امام رشت تجلیل شد.

یاسر تقوی گفت: در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بقعه خواهر امام رشت ، از ۳۶ نفر از برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی تجلیل شد.


وی با بیان اینکه ۲۳ هزار نفر از سراسر گیلان به صورت گروهی، خانوادگی و انفرادی در این جشنواره شرکت کردند، افزود: ۱۰۶ نفر از گیلان در این جشنواره برگزیده شدند که ۴ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.


مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: این جشنواره در بخش‌های پویش کتابخوانی، مسابقه‌ی چهار گزینه‌ای، هنر‌های تجسمی، دست سازه، نوشتن داستان و شعر و تولید محتوای دیجیتال برگزار شد.

یاسر تقوی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد.


محمد جلائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان هم در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث حرکت افراد جامعه در مسیر معنویت و ترویج ارزش های والای اسلامی در جامعه می‌شود.


در پایان این مراسم از پوستر سیزدهمین دوره جشنواره کتابخانه رضوی رونمایی شد.

 

برچسب ها: تجلیل ، کتاب رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.