حمایت از بخش خصوصی باعث تثبیت اشتغال می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت از بخش خصوصی باعث ایجاد و تثبیت اشتغال می‌شود.

شهرام زارع فارسانی در دوازدهمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تثبیت اشتغال در سال آینده یکی از اولویت‌های اقتصادی در استان به‌شمار می‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حمایت از بخش خصوصی باعث ایجاد و تثبیت اشتغال می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی، حمایت از بخش خصوصی به‌منظور بهبود فضای کسب‌وکار را ضروری دانست و افزود: واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری برای تامین نیروی کار ماهر با مشکل مواجه هستند، به‌همین منظور با انعقاد تفاهم‌نامه بین بخش خصوصی و اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان به‌دنبال رفع این مشکل هستیم.

زارع اضافه کرد: تامین آب شهرک صنعتی، تعیین ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در زنجیره ارزش و تعیین شعبه رسیدگی به پرونده‌های قضایی بخش خصوصی در دادگستری از مهم‌ترین دستاورد‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری است.

وی ادامه داد: تعداد کارت‌های بازرگانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به ۵۸۰ فقره افزایش یافت و به همین علت نمایندگان پارلمانی این اتاق در اتاق بازرگانی ایران به ۶ نفر افزایش پیدا کرد.
زارع اظهار کرد: رفع مشکلات بخش خصوصی با همکاری دولت‌مردان و قوه قضائیه در راستای کاهش نرخ بیکاری در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.