ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌ های سخنرانی، خواندن نماز قضا، جز خوانی و ویژه برنامه تحویل سال در مسجد جمکران برگزار می‌شود.

حجج الاسلام و المسلمین یاسین حسین آبادی  اظهارکرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲ بامداد مراسم مناجات خوانی و قرائت دعای پر فیض افتتاح با سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین حائری و مداحی حسن شالبافان و علی اکبر حائری برگزار و از شبکه چهار سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های ظهرگاهی گفت: هر روز نیم ساعت قبل از اذان ظهر، ۱۷ رکعت نماز قضا به صورت جماعت برگزار می‌شود؛ همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۳۰ برنامه سخنرانی توسط حجج اسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، فرحزاد و سید حسین مؤمنی را خواهیم داشت.

حسین آبادی افزود: هر روزه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آیین جزخوانی ماه مبارک رمضان در مسجد جمکران قرائت و به صورت زنده از شبکه معارف سیما و شبکه قرآن پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: شب‌ها یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت ۱۰ برنامه استیج شادی و بهار جانان ویژه نوجوانان را در صحن جامع امام مهدی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی جمکران با اشاره به برنامه‌های تحویل سال در مسجد جمکران بیان کرد: روز چهارشنبه یکم فروردین ماه بلافاصله بعد از نماز صبح با برنامه‌های متفاوت سخنرانی، سرودخوانی، مدح خوانی و قرائت قرآن در خدمت همه عزیزان هستیم.

حسین آبادی در آخر گفت: مراسم شب‌های قدر مسجد مقدس جمکران و ویژه سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران که برابر با ۱۷ رمضان است به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار