رشد ۲ برابری اعتبارات عمرانی کردستان در سال ۱۴۰۳

زارعی کوشا گفت: از حضور بین مردم و شنیدن درخواست‌ها، مطالبات و مشکلات مردم منصرف نخواهم شد و سال آینده نیز سفر به بخش‌های مختلف استان را با قوت بیشتری ادامه خواهیم داد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، سفر رئیس جمهوری و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان را از اتفاق‌های مهم امسال در کردستان عنوان کرد و گفت: تغییرات زیادی در فضای سیاسی و اجتماعی استان به‌وجود آمده و پشتیبانی و اعتماد دولت به دستگاه‌های اجرایی و حوزه مدیریتی استان موجب بهبود فضای استان علی رغم تخریب‌های فراوان شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما پای مواضع اساسی انقلاب بوده و هستیم و به خدمت در دولت مردمی افتخار می‌کنیم ادامه داد: ما به خدمتگزاری در دولتی که خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌داند و به رئیس جمهوری که با همه تخریب‌ها نجیبانه برخورد می‌کنند و حتی یک کلمه از خود دفاع نکرده‌اند افتخار بزرگی می‌دانیم و با وجود توهین‌ها و تهدید‌های زیادی که شنیده ایم، حفظ امنیت روانی مردم را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: از حضور بین مردم و شنیدن درخواست‌ها، مطالبات و مشکلات مردم خسته و منصرف نخواهم شد چراکه از مدیریت کارتابلی دردی درمان نخواهد شد کما اینکه سال آینده نیز سفر به بخش‌های مختلف استان را با قوت بیشتری ادامه خواهیم داد.

زارعی کوشا استمرار ارتباط با مردم در استان کردستان را امری ارزنده و مهم دانست و گفت: تحقق این مهم و ادامه مسیر ارتقاء ارتباطات مدیران با مردم در سال آینده با قوت تداوم می‌یابد، کما اینکه با رصد فضا‌های سیاسی و اجتماعی می‌بینیم حضور میان مردم بازخورد مثبت و برکات بسیار زیادی داشته است.

زارعی کوشا ادامه داد: سال آینده تمرکز دولت در استان روی توسعه زیربناها، افتتاح پروژه‌های کلان، حوزه اقتصادی اشتغال فارغ‌التحصیلان، نوسازی مدیریتی در حوزه‌های مختلف و ارزیابی‌های جدی خواهد بود تا از آلام محسوس مردم بکاهیم و شرایط بهتری در استان حاکم شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه براین اساس مجموع اعتبارات عمرانی که در سال‌جاری بالغ بر ۲ هزار و ۷۲۲ میلیارتومان بوده به بیش از ۵ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی کردستان در سال ۱۴۰۳ نشان از نگاه ویژه دولت و سازمان برنامه و بودجه به استان کردستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.