نوری: دربی استقلال و پرسپولیس جنگ هافبک‌ها است

پیشکسوت استقلال در خصوص دربی پیش رو گفت: به نظرم این بازی جنگ هافبک‌های ۲ تیم است و اگر هر تیمی بتواند در این جنگ موفق شود بازی را برده است.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دربی پیش رو پایتخت گفت: بازی پیش رو ۲ تیم استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس نیز در رده دوم جدول قرار دارد حساسیت بیشتری پیدا کرده است چرا که پرسپولیسی‌ها نمی‌خواهند از مدعیان قهرمانی جا بمانند و استقلال نیز به دنبال ایجاد فاصله امتیازی با پرسپولیس دیگر تیم‌ها است.

او ادامه داد: در حال حاضر خط  حمله استقلال از بازیکنان خوبی برخوردار است و بلانکو نسبت به قبل خیلی آماده‌تر است و ماشاریپوف نیز تاکنون عملکرد خوبی داشته است. به نظرم این بازی جنگ هافبک‌های ۲ تیم است و اگر هر تیمی بتواند در این جنگ موفق شود بازی را برده است.

نوری در خصوص اینکه آیا استقلال با توجه به صدرنشینی با احتیاط‌تر مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد یا نه گفت: دفاعی بازی کردن هم یک تاکتیک است که نکونام به خوبی آن را بلد است و با همین تاکتیک و تفکرات نکونام استقلال خیلی موفق بوده است و صدرنشین جدول شده است.

او در خصوص اینکه پرسپولیس در نیم فصل تقویت شده است، بیان کرد: پرسپولیس تیم خاص است و آن‌ها هوادار متمول دارند و بازیکنان خوبی مثل اورونوف، عبدالکریم حسن، آل کثیر و ... را جذب کرده اند.  

پیشکسوت استقلال گفت: کادرفنی استقلال مطمئنا پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده است و باید مهره‌های همچون اورونوف و آل کثیر رو به خوبی زیر نظر داشت تا کارایی این بازیکنان  کاهش پیدا کند. در دربی هر تیمی که مدیریت، تمرکز، استفاده از فرصت‌ها و دوری کردن از حواشی را در دستور کار خودش داشته باشد می‌تواند موفق از بازی خارج شود. نیمکت پرسپولیس در بازی‌های اخیر پر حاشیه بوده است و امیدوارم امروز این روند ادامه نباشد تا هواداران ۲ تیم بازی خوبی را تماشا کنند.

او در خصوص داور بازی گفت: و حید کاظمی اولین بار است که قضاوت دربی را بر عهده دارد و به نظرم بهتر بود که داور با تجربه تری برای این بازی انتخاب می‌شد.

نوری در خصوص بهترین و بدترین خاطره اش از دربی‌ها گفت: بهترین خاطره ام از دربی بازی بود که سه بر یک و با قضاوت ساندرو پل پرسپولیس را شکست دادیم. دربی نیز که بازی ۲ بر ۲ بازی نیمه تمام نیز خوبی بود، همچنین در یک بازی هم مهدی پاشازاده گل زد، اما داور گل را قبول نکرد نیز ما تیم خوبی داشتیم و باید آن بازی را پیروز می‌شدیم.  

او خاطرنشان کرد: بدترین دربی من باخت سه بر صفر مقابل پرسپولیس بود که در دقیقه ۸۵ آن بازی من از بازی اخراج شدم. داور آن بازی جمال شریف سوری بود که متاسفانه قضاوت خوبی در  آن بازی نداشت. استقلال در بیشتر دربی‌ها از قضاوت داوری ضرر کرده است و پرسپولیس از داوری‌ها سود بیشتری برده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
این مگه کارشناسی بلده فقط یه طرفه حرف میزنه
آخرین اخبار