تعداد مصدومان حوادث شبِ چهارشنبه آخر سال اصفهان به ۲۰ نفر رسید

 سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: حوادث شب آخرین چهارشنبه سال در اصفهان از صبح سه شنبه تا ساعت ۲۲ حدود ۲۰ مصدوم برجا گذاشته است.

 سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه حوادث شب آخرین چهارشنبه سال در اصفهان از صبح سه شنبه تا ساعت ۲۲ حدود ۲۰ مصدوم برجا گذاشته است گفت: در بین مصدومان امروز تاکنون سه مورد به قطع عضو منجر شده است.

عباس عابدی افزود:چهار پسر ۱۵ ساله در اثر انفجار ترقه در مسیر اژیه به شریف‌آباد مصدوم و به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شدند.

او با بیان اینکه یک جوان ۱۸ ساله بر اثر انفجار ترقه در سده لنجان مصدوم شد، اضافه کرد: این حادثه به قطع عضو از مچ دست منجر شد.

سخنگوی مرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار داشت:۲ مرد ۱۸ و ۳۰ ساله در اثر حادثه انفجار ترقه در مبارکه دچار سوختگی دست و صورت و به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) منتقل شدند.

به گفته وی، انفجار ترقه در خیابان نبوی منش اصفهان بر اثر اصابت ترقه به خودرو نیز ۲ مصدوم مرد برجا گذاشت که به بیمارستان اشرفی منتقل شدند.

عابدی گفت: حادثه انفجار ترقه در خیابان خردمند اصفهان سه مصدوم با درجه سوختگی یک و ۲ برجا گذاشت که برای درمان به بیمارستان امام موسی کاظم منتقل شدند.

او  ادامه داد: انفجار ترقه در یک خانه در خیابان قائمیه اصفهان نیز به مصدوم شدن ۲ مرد ۱۸ و ۲۱ ساله منجر شد.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی ادامه داد: انفجار ترقه در آتش در خیابان قائمیه به مصدوم شدن یک دختر ۱۲ ساله و آسیب از ناحیه پا منجر شد که در محل درمان انجام گرفت.

به گفته عابدی همچنین یک دختر بچه بر اثر پریدن از روی آتش در دارانِ اصفهان دچار سوختگی درجه ۲ و به بیمارستان رجایی منتقل شد.

او اظهار داشت: بر اثر انفجار ترقه در گلزار شهدای بادرود یک دختر ۱۴ ساله مصدوم و به بیمارستان بادرود منتقل شد.

عابدی ادامه داد: یک پسر ۱۶ ساله بر اثر انفجار ترقه در آتش در روستای قهه دهاقان از ناحیه چشم آسیب دید که به بیمارستان امیرالموئمنین شهرضا منتقل شد.

او ادامه داد: همچنین بر اثر انفجار ترقه در مبارکه کرکوند ۲ پسر ۱۶ و ۱۸ ساله مصدوم و از ناحیه انگشت دچار قطع عضو و آسیب به چشم و به بیمارستان محمد رسول الله منتقل شدند.

حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال تاکنون در استان اصفهان سه فوتی و چهار مورد قطع عضو به همراه داشته است.

اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان اعلام کرد که در حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته ۹۸ نفر در استان مصدوم شدند؛ از این تعداد ۸۳ نفر مرد و ۱۵ نفر زن و بیشترین مصدومان بین ۱۱ تا ۲۰ سال بودند.

بیشترین نواحی آسیب دیده بدن مصدومان در حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته چشم، سر و دست و عمده موارد مصدومیت، سوختگی و بریدگی بود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
آخه زرتشت به شما چه!!!؟
آخرین اخبار