جایگاه عرضه سوخت براسان در منطقه زاهدان افتتاح شد/ ۱۰ نفر مشغول بکار شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هفتاد و ششمین جایگاه عرضه سوخت منطقه زاهدان در آستانه ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به تعطیلات سال نو، به بهره برداری رسید.

قربانعلی مردانی  بیان کرد: در ادامه نهضت احداث جایگاه‌های عرضه سوخت در استان کمتر توسعه یافته سیستان و بلوچستان، جایگاه عرضه سوخت براسان چهارمین جایگاه جدید منطقه زاهدان است که از دهه مبارک فجر امسال تاکنون به بهره برداری می‌رسد.

وی بهره برداری از این جایگاه و جایگاه‌های ساخته شده اخیر را از جمله اهداف توسعه محور دولت سیزدهم در راستای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی سیستان و بلوچستان و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عنوان کرد و افزود: جایگاه براسان به عنوان بخشی از مجتمع خدمات رفاهی حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر خاش، سیب و سوران ساخته شده و دارای هشت نازل بنزین و نفتگاز با ظرفیت ذخیره سازی ۱۹۲ هزار لیتر بوده که با بهره برداری از آن برای ۱۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: میزان اعتبار مالی اجرای این مجتمع و جایگاه عرضه سوخت بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع است.

وی اظهار کرد: ساخت این مجتمع به طور کامل با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده و تمامی استانداردهای شرکت ملی پخش از جمله اجرای کامل طرح کهاب (جمع آوری بخارات بنزین) و سامانه هوشمند سوخت در آن رعایت شده و مجهز به آخرین و بروزترین سامانه‌های دروبین مداربسته برخط و گواهی نامه‌های فنی و ایمنی است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار