زمین صنعتی مورد نیاز سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی ۲ اردبیل فراهم می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آماده سازی ۶۰ هکتار از فاز توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل برای فراهم کردن زمین صنعتی مورد نیاز سرمایه‌گذاران خبر داد.

هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی ۲ اردبیل اظهار داشت: شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود که علاوه بر قطب تولید، بخش اعظمی از اشتغال استان نیز در این شهرک صنعتی قرار دارد.

او ادامه داد: برای تامین زمین طرح‌های تولیدی مرکز استان، فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل ۲ در حال آماده سازی است که تاکنون جدول بندی و زیرسازی معابر، پست برق ۶۳ کیلوولت و خط توزیع برق فشار متوسط هوایی آن اجرایی شده و تامین سایر زیرساخت‌های لازم، در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است و تلاش می‌شود مراحل واگذاری زمین، طی چند ماه آتی آغاز و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.

علایی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در توسعه صنعت استان دارد، همانگونه که این شرکت تلاش کرده است با تملک اراضی مورد نیاز و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد، زمینه افزایش تولید و اشتغال در استان را فراهم کند.

او تامین زمین در مرکز استان را از موارد بسیار مهم و ضروری حال حاضر توسعه صنعت استان برشمرد و افزود: ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی به طور جد مورد تاکید و پیگیری‌های این شرکت قرار دارد که امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نیاز سرمایه گذاران به اراضی صنعتی در مرکز و سایر مناطق استان تامین شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار