نویل: کاش کلوپ هیچوقت مربی لیورپول نشده بود!

مدافع سابق منچستریونایتد گفت: کاش کلوپ هیچوقت مربی لیورپول نشده بود! به شکلی خودخواهانه، بی‌صبرانه منتظر جدایی او از این باشگاه هستم.

گری نویل مدافع سابق منچستریونایتد در خصوص جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل از لیورپول گفت: کاش کلوپ هیچوقت مربی لیورپول نشده بود! به شکلی خودخواهانه، بی‌صبرانه منتظر جدایی او از این باشگاه هستم. تا زمانی که او اینجا باشد، لیورپول همیشه شانس زیادی برای موفقیت و قهرمانی خواهد داشت. هرچند جدایی او فقدانی تلخ برای لیورپول و لیگ برتر خواهد بود.

او ادامه داد: کلوپ شخصیت بزرگی دارد. او آدم بسیار خوبی است و به راحتی می‌تواند با هر شرایطی سازگار شود. نه فقط با بازیکنانش، بلکه مشخصا با اعضای کادر فنی‌اش هم بسیار خوب است. حتی با تمامی مردم شهر هم رابطه خوبی دارد. زبانی که استفاده می‌کند و لحنش باعث شده است که دنبال کنندگان زیادی داشته باشد.

نویل بیان کرد: فکر می‌کنم همین است که یک مربی بزرگ را می‌سازد. کلوپ چیزی فراتر از ارائه یک فوتبال خوب است. او کاری بیشتر از کسب پیروزی در دیدار‌ها و به دست آوردن جام قهرمانی انجام می‌دهد. او روی زندگی مردم تاثیر دارد، هر روز و هر لحظه؛ و فکر می‌کنم کلوپ این کار را برای لیورپول انجام می‌دهد.

مدافع سابق یونایتد درباره رقابت کلوپ با گواردیولا گفت: هر دوی آنها مربیانی استثنائی هستند. من همیشه کلوپ را ترجیح می‌دادم. این سبک نگاه من به فوتبال است. پپ هم نابغه‌ای بی‌نظیر است. کاری که او در بارسلونا، بایرن و حالا منچسترسیتی کرده باورنکردنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار