حضور میدانی رئیس دانشگاه پیام نور استان در نقاط سیلزده/ مراکز دانشگاهی درگیر سیل جنوب استان آسیب ندیدند

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از کمک رسانی خانواده بزرگ این دانشگاه به سیلزدگان جنوب استان خبر داد و گفت: به شکل‌های مختلف به یاری سیلزدگان مناطق مختلف در شهرستان‌های چابهار، دشتیاری، کنار، راسک و قصرقند شتافتیم.

  ابوالفضل توسلی در حاشیه بازدید میدانی از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت:با فعالیت سامانه بارشی و وقوع سیل در جنوب استان و پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک رسانی به سیلزدگان، از آنجاییکه جاری شدن سیل زندگی هم‌وطنانمان را تحت تأثیر خود قرار داد و زندگی را در برخی روستاها و شهرها مختل کرد دانشگاه پیام نور استان نیز دوشادوش سایر نهادها و دستگاه‌ها با تمام توان باهدف زدودن درد و آلام هم‌وطنان آسیب‌دیده، به یاری‌شان شتافت.

وی بیان کرد: در پی وقوع سیل در برخی مناطق سیستان و بلوچستان و خسارات وارده کمک‌های نقدی و غیر نقدی اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه جمع آوری شد.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: حضور در مناطق سیلزده جنوب استان و پخش مواد غذایی تهیه شده از کمک‌های نقدی اهدا شده جامعه دانشگاهی دانشگاه پیام نور بود که توانستیم به همراه روسای مراکز ایرانشهر و چابهار و همچنین تعدادی از دانشجویان بسیجی با خودرویی که از سپاه تهیه شده بود به طور میدانی با سیلزدگان دیدار و اقلام را توزیع کنیم.

وی اظهار کرد: توزیع 80 بسته آب معدنی و 60 بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، کنسرو ماهی و لوبیا از جمله اقلام اهدایی بین خانواده‌های سیلزده است.

توسلی در ادامه به بازدید از سد پیشین و مراکز دانشگاهی درگیر سیل در شهرستان‌های راسک، نیکشهر و چابهار اشاره کرد و گفت: با تمهیداتی که از قبل توسط روسای مراکز انجام شده بود خوشبختانه هیچ آسیب فیزیکی به تاسیسات و تجهیزات دانشگاه وارد نشده بود.

برچسب ها: سیلاب ، امدادرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار