آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری تهران

رئیس سازمان اورژانس تهران گفت: تعداد ۲۸۶ دستگاه آمبولانس در مناطق پرخطر مستقر شده و دو فروند بالگرد اورژانس هوایی در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند. 

از صبح امروز دستگاه‌های امدادی و انتظامی از قبیل پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی و ... به صورت آماده‌باش هستند تا شب آخرین چهارشنبه سال با کمترین خساراتی جانی و مالی به پایان برسد.

محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس تهران گفت: تعداد پرستاران اپراتور ۱۱۵ افزایش داده شده است. 

وی بیان کرد: در سطح شهر تهران از اورژانس دونده استفاده می شود. ۲۸۶ دستگاه آمبولانس در مناطق پرخطر مستقر شده و دو فروند بالگرد اورژانس هوایی در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند. 

توکلی بیان کرد: از اول اسفند تا این لحظه ۵۰۹  مورد مصدوم بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری به ثبت رسیده است. امسال ۱۰۹  مورد قطع عضو و ۱۶۰ مورد آسیب به چشم داشتیم.  

وی  ادامه داد: براثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری، ۲۳۹ مورد سوختگی اندام  و ۱۷۳ مورد اعزام به بیمارستان توسط عوامل اورژانس داشته ایم.

دو دستگاه آمبولانس از چرخه خدمت رسانی خارج شده اند
۲ ماه پیش
مصدومیت ۱۹۴ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری/ دو دستگاه آمبولانس از چرخه خدمت رسانی خارج شده اند

محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس تهران اظهار کرد: از اول اسفند تا کنون ۱۹۴ مورد مصدوم مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری داشتیم که از این تعداد ۷۵مورد آسیب به چشم و ۷۴ مورد سوختگی گزارش شده است.  

وی ادامه داد: از اول اسفند تا کنون ۱۹ مورد قطع عضو گزارش شده است. دو دستگاه آمبولانس از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج شده است.

۲ ماه پیش
حضور رئیس سازمان اورژانس تهران در بیمارستان فارابی

محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس تهران، در شب چهارشنبه سوری با حضور در بیمارستان فارابی، از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مصدومان این حوادث قرار گرفت.

وی در این بازدید، ضمن گفتگو با رئیس بیمارستان و مصدومان، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارشناسان اورژانس استان تهران و کادر درمان برای نجات جان مصدومان از نزدیک در جریان خدمت رسانی به شهروندان قرار گرفت.
 توکلی همچنین از خانواده ها خواست تا مراقب فرزندان خود باشند و از حضور آنها در تجمعات خطرناک جلوگیری کنند.

حضور رئیس سازمان اورژانس تهران در بیمارستان فارابی

یکی از مصدومان حادثه چهارشنبه آخر سال در بیمارستان فارابی تهران

۲ ماه پیش
عیادت رئیس سازمان اورژانس کشور از مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، رئیس سازمان اورژانس کشور با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تهران، از مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال عیادت کردند.

آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری تهران

۲ ماه پیش
دو نفر فوتی بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری

توکلی ادامه داد: از صبح امروز تعداد ۲۷ نفر بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری مصدوم شده که از این تعداد دو نفر فوت کردند و ۱۸ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 

وی افزود: از مصدومان امروز ۹ نفر دچار سوختگی و ۱۳ نفر دچار تروما همچنین سه نفر دچار قطعی عضو شده‌اند.

کودک مصدوم شده در حوادث چهارشنبه سوری تهران

۲ ماه پیش

مردم از روشن کردن آتش در وسط خیابان و معابر خودداری کنند. از مردم درخواست می شود از تردد غیرضروری در سطح شهر هم پرهیز کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.